Restitutie en Annulering

RESTITUTIE EN ANNULERING We volgen een betrouwbaar restitutiebeleid zodat onze klanten zich bevoorrecht voelen over hun samenwerking met ons. Lees de richtlijnen voor het restitutiebeleid.

1. Als u uw account wilt annuleren, laat het ons dan tenminste 3 dagen voor het einde van uw termijn weten (via een e-mail naar [email protected] of via onze billing portal). Bij opzegging worden uw gegevens niet verwijderd om er zeker van te zijn dat u altijd terug kunt komen, maar als u wilt dat deze van onze servers worden verwijderd, E- mail [email protected] voor uw verzoek. Aangezien het verwijderen van alle gegevens definitief is, moet u ervoor zorgen dat u uw account daadwerkelijk wilt annuleren en uw gegevens wilt verwijderen voordat u dit doet.

2. Je abonnement wordt aan het einde van elke maand automatisch verlengd.

3. U kunt het niveau van onze services op elk moment van uw gebruik upgraden of downgraden, maar MySystems vergoedt in dat geval geen kosten.

4. Als u tussen de termijn door stopt met het gebruik van onze diensten, betalen wij u de door u betaalde vergoedingen voor de resterende termijn niet terug.

5. We behouden ons het recht voor om de MySystems-service(s) om welke reden dan ook, zonder voorafgaande kennisgeving, te wijzigen of te beëindigen.

6. Fraude: Zonder enige andere rechtsmiddelen te beperken, kan MySystems uw account opschorten of beëindigen als we vermoeden dat u (door veroordeling, schikking, verzekering of onderzoek, of anderszins, met geweld onze branding heeft verwijderd) frauduleuze activiteiten heeft gepleegd in verband met de door ons aangeboden diensten.

7. Let op: er wordt geen restitutie aangeboden, zelfs niet als een abonnement halverwege de maand wordt opgezegd.

3 Dagen Zonder Verplichte Annulering.

MySystems biedt SaaS-service aan bedrijven met een annuleringsbeleid van 3 dagen zonder verplichtingen. De vrijblijvende opzegging begint onmiddellijk na activering van het account. De 3 dagen vrijblijvende opzegtermijn geldt alleen voor nieuwe klanten en niet voor bestaande klanten met een abonnement. MySystems houdt ook geen rekening met een gratis proefperiode voor klanten die ooit abonnees betaalden, opzegden en vervolgens besloten hun abonnement op MySystems opnieuw in te voeren.

Op elk moment gedurende de 3 dagen kunnen potentiële abonnees (klant) hun account annuleren en worden ze volledig terugbetaald met een kleine servicetoeslag.

Om SaaS te blijven gebruiken na de 3-daagse niet-verplichte opzegtermijn, wordt u automatisch doorgezet naar het door u geselecteerde betalingsplan dat u aanvankelijk hebt geselecteerd.

Maandelijks facturatie-, annulerings- en restitutiebeleid.

MySystems brengt vooraf kosten in rekening en int voor het gebruik van de SaaS-service. Alle geleverde diensten worden niet gerestitueerd. Zodra een klant een abonnement kiest en factuurgegevens verstrekt, berekent MySystems een pro-rata bedrag met de eerste betaling die bij ondertekening verschuldigd is.

Alle abonnementen worden maandelijks automatisch verlengd op de vervaldatum volgens de aankoopdatum, totdat ze officieel schriftelijk worden opgezegd.

Klanten kunnen op elk moment annuleren door een e-mail te sturen naar: [email protected] of [email protected]

Klanten ontvangen een e-mail van MySystems waarin wordt bevestigd dat hun abonnement op de SaaS-service is opgezegd. Belangrijk: er worden geen terugbetalingen of kredieten voor gedeeltelijke maanden, kwartalen of jaren van dienst aan een klant terugbetaald bij annulering.

Alle vergoedingen zijn exclusief alle belastingen, heffingen of heffingen die door de belastingdienst worden opgelegd, en de klant is verantwoordelijk voor de betaling van al dergelijke belastingen, heffingen of heffingen die door de belastingdienst worden opgelegd.

De vergoedingen die MySystems in rekening brengt voor de maandelijkse, driemaandelijkse of jaarlijkse services zijn exclusief telefoon- en internet-toegangskosten, evenals andere kosten voor gegevensoverdracht.

Eventuele valuta-afrekeningen zijn gebaseerd op de overeenkomst van de klant met de aanbieder van de betalingsmethode.

Voor alle duidelijkheid: deze kosten zijn voor rekening van de klant. Klanten kunnen hun abonnement voor de SaaS-services op elk moment upgraden of downgraden.

Voor elke vorm van upgrade of downgrade in het abonnement, moet de klant schrijven naar [email protected] of [email protected]

De gekozen factureringsmethode zal automatisch het nieuwe abonnementstarief in rekening brengen bij de volgende facturatiecyclus.

Met betrekking tot downgrades van een abonnement verstrekt MySystems geen restituties of tegoeden voor gedeeltelijke servicemaanden.

MySystems behoudt zich het recht voor om een abonnement op een van de SaaS-services die zijn gekocht bij MySystems.nl te weigeren/annuleren.

Dit bovenstaande beleid is van toepassing op alle SaaS-services die worden vermeld op MySystems, tenzij anders vermeld in het bijbehorende programmamateriaal.